Klokken var 22 om aftenen. Jeg skulle til at gøre mig klar. Jeg tjekkede lige om jeg havde husket alt. Jeg skulle være sikker på at jeg havde husket at pakke alt ned i min kuffert. Det håbede jeg virkelig at jeg havde. Så jeg åbnede lige min kuffert og tjekkede hurtigt. Vi skulle til at gå. Der gik 10 minutter og min far sagde at det var tid til at vi skulle mod lufthavnen. Det gjorde vi så. Vi kørte mod lufthavnen. Jeg havde virkelig glædet mig til denne dag i rigtig lang tid. Jeg har lige fået juleferie, og det betød at jeg skulle ud og rejse med min familie. Vi skulle til USA. Vi tog hen til lufthavnen, og tjekkede ind, og ventede så på vores fly. Vi kom så ind i flyet, og ankom til USA efter nogle timer. Vi skulle være her i en uge. Jeg har aldrig være her før, og virkelig glædet mig til at se landet. Vi kom derned, og hurtigt til vores hotel. Vi fik prøvet en masse allerede første dag. Vi tog hen til en restaurant, og fik noget god mad. Så tog vi i centeret og købt en masse forskelligt. Det endte med at blive virkelig hyggeligt, og jeg elskede bare turen. Ugen gik hurtigt, og jeg ville ønske vi kunne blive længere. Jeg fik taget en masse fede billeder, men det kunne jeg desværre ikke den sidste dag. Jeg tabte nemlig min mobil, da jeg skulle tage et billede. Skærmen smadrede og jeg kunne ikke bruge min mobil. Da vi ankom tilbage til Danmark, tog jeg direkte ned til fixphone.dk for at få min skærm skiftet. Det klaret de så virkelig nemt og hurtigt.  Nu kunne jeg se mine billeder, og dele dem med andre.